
Influencerice Marija Čamber i Petra Kero
Koncept pop-up poslovnica, popularan u svjetskim metropolama, donosi luksuzan, ali pristupačan pristup modi. Nove lokacije pažljivo su osmišljene kako bi spojile vrhunski dizajn interijera s bogatom ponudom najprestižnijih brendova iz svijeta optike. Svaki detalj prilagođen je modernom kupcu koji traži više – stil, kvalitetu i uslugu na najvišoj razini.
City Center one Split
„Otvorenje poslovnice u Splitu nije došlo slučajno – već dulje vrijeme zaprimamo brojne upite i narudžbe iz Dalmacije putem našeg webshopa, a mnoge naše klijentice iz tog kraja Hrvatske često su nas pitale kada ćemo napokon stići bliže njima“ – kaže direktorica Ana Bilić Miličić, naglašavajući kako dolazak u Split ima posebno značenje – „želimo biti ondje gdje su naši klijenti i omogućiti im iskustvo Alfa Vision Optike iz prve ruke. Sada smo napokon tu – i donosimo najnovije kolekcije i iskustvo luksuzne optike i južnije od Zagreba“.
.JPG)
Ovime brojimo 7 poslovnica u Hrvatskoj te uz to se osobito ponosimo svojom ponudom koja nas zaista izdvaja od ostalih – uz niche brendova koje je moguće pronaći isključivo kod nas kao što su Eyepetizer, Chimi, L.G.R World, Thierry Lasry, Jean Paul Gaultier, Mykita, XIT Eyewear, Vysen Eyewear ali i svjetski popularnih brendova Bottega Veneta, Celine, Chanel, Dior, Dita, Fendi, Gucci, Loewe, Miu Miu, Prada i Saint Laurent.

Bela, Anamaria, Alma, Ana, Pamela, Nikolina - Alfa Women

Pamela Badžek i Anamaria Raič
Pozivamo sve zaljubljenike u vrhunsku optiku, modne trendove i personaliziranu uslugu da posjete naše nove pop-up poslovnice te otkriju kako izgleda nova kupovnog iskustva u Hrvatskoj:
- City Center one West - 1. kat
- CIty Center one Split - 2. kat